17/06/2016

Kampania dla Coccodrillo – od A do BTL!

Po raz kolejny odpowiadamy za kreację kampanii 360°dla marki odzieżowej Cocodrillo. Komunikacja nowej promocji oparta została na key visualu przedstawiającym dziecko radośnie wołające „Mamo, a w Coccodrillo też dają 500 złotych!”.

My też radośnie wzięliśmy się do pracy i wdrożyliśmy kampanię z pełnym rozmachem! Objęła ona szereg nośników – w ramach prac nad spójną komunikacją powstały materiały ATL i BTL – spot tv, spot radiowy, nośniki OOH, komunikacja digital, social media, oraz materiały POS.

Spoty tv zrealizowaliśmy na potrzeby emisji na kanale YouTube i ekranach telewizji warszawskiego metra. Dla naszych młodych aktorów zadanie okazało się dziecinnie proste – my musieliśmy popracować trochę więcej nad kompleksową produkcją filmową (m.in. realizacja zdjęć, postprodukcja). Byliśmy odpowiedzialni też za kreację i produkcję reszty elementów kampanii oraz współpracę i koordynację działań domu mediowego.

Z efektów cieszymy się jak dziecko!