Fotografia reklamowa

Fotografia reklamowa – na czym polega?

Co szczególnego tkwi we właściwym podejściu i co to jest fotografia reklamowa? Jak przy każdych działaniach marketingowych kluczowe jest tu nastawienie na wywołanie konkretnego skutku i realizację założonych celów. Kadrowanie czy scenografia muszą być dobrane nie tylko po to, by fotografia pięknie się prezentowała. Przede wszystkim musi ona wzbudzić u odbiorcy odpowiednie emocje i chęć do wykonania założonych przez nas działań.

Cechy fotografii reklamowej: produktowej, prasowej, biznesowej i wydawniczej…

Można powiedzieć, że fotografia reklamowa dzieli się na kilka gałęzi. W zależności od skutku, jaki ma odnieść zdjęcie, czy miejsca jego publikacji plan zdjęciowy i cała koncepcja prac powinny być przygotowywane inaczej.

Jeśli potrzebujesz np. fotografii do katalogów, prezentacji, materiałów POSM czy na opakowania, sprawdzić się mogą packshoty (zdjęcia produktu na jednolitym tle, ukazujące go w jak najbardziej atrakcyjnym ujęciu i w jak najlepszym świetle.

Tam, gdzie reprezentujące markę/firmę/produkt fotografie reklamowe mają przyciągać uwagę odbiorcy (np. na billboardach, citylightach, plakatach czy w prasie), warto zastosować zdjęcie z atrakcyjną aranżacją, wzmacniające komunikat i przekaz marketingowy.

Usługi z zakresu fotografii reklamowej – po prostu zdjęcia?

Wbrew pozorom właściwe przedstawienie produktu czy sytuacji na zdjęciu wymaga synchronizacji wielu czynności i zadbania o pozornie nieznaczące szczegóły. Ważną rzeczą, szczególnie przy fotografii kulinarnej, jest odpowiednia stylizacja produktu (w końcu musi się on prezentować jak najlepiej). W obliczu wielu lamp i ciepła sprzętu fotograficznego produkt może np. stracić swoje właściwości – należy go przed tym zabezpieczyć. Prócz stylizacji fotografia reklamowa produktu wymaga też właściwej kompozycji zdjęcia, optymalnego doświetlenia, ważną rolę odgrywa też scenografia…

Również po sesji zdjęciowej dbamy, by nasze zdjęcia reklamowe były pozbawione zniekształceń i perfekcyjnie oddawały detale produktu/modela. Poddajemy je też odpowiedniej obróbce.

Informacje i porady dot. fotografii reklamowej

Najlepszą radą, jaką możemy dać, jest przekazanie obowiązków pracy nad fotografią komercyjną specjalistom. To zbyt złożony proces ze zbyt dużą możliwością popełnienia błędu, by ryzykować. Fotografia reklamowa? Poznań i Pomarańcza zapraszają!

Fotografia reklamowa – cennik

Wiele czynników wpływa na ostateczny kształt usługi i ceny, dlatego każde zlecenie fotografii reklamowej i produktowej wyceniamy indywidualnie.

Fotografia reklamowa – Poznań. Ale nie tylko!

Do skorzystania z naszych usług fotografii komercyjnej zapraszamy wszystkich, niezależnie od miejsca zamieszkania czy branży. Wysokiej jakości zdjęcia reklamowe produktu są teraz dostępne dla każdego.

Więcej?
Skontaktuj się z nami lub sprawdź nasze realizacje