Interaktywne prezentacje multimedialne

INTERAKTYWNE PREZENTACJE MULTIMEDIALNE – ALE WŁAŚCIWIE TO PO CO?

Kto nigdy nie miał styczności a Power Pointem, ręka do góry.
Kto nigdy nie miał styczności z powerpointową prezentacją, przy której chciało się tylko spać, do góry druga ręka.

A co jest celem prezentacji? Zaangażowanie odbiorcy w przedstawiany temat. Widzisz tu gdzieś pewną sprzeczność?

Dlatego właśnie wychodzimy z założenia, że prezentacje powinny być zajmujące, wciągające i skonstruowane tak, by skupić wzrok oraz uwagę audytorium. Czyli najlepiej: niestandardowe. Nie przewijanie slajd po slajdzie, ale klikanie w dowolnym miejscu…

JAKIE SĄ PRZEWAGI PREZENTACJI INTERAKTYWNYCH NAD „TRADYCYJNYMI”?

Można się upierać przy zdaniu, że standardowe rozwiązania są najlepsze. Slajd za slajdem i basta. Z drugiej strony jeszcze kilkanaście lat temu, kiedy komputery nie były tak powszechne, biznesowe prezentacje przeprowadzane były za pomocą arkusza papieru.

Przypomnij sobie wizytę w muzeum, kiedy byłeś(aś) dzieckiem – załóż filcowe papcie, nie dotykaj, najlepiej nie oddychaj… A teraz pomyśl o odwiedzinach np. w Centrum Nauki Kopernik, gdzie interakcja z ekspozycją to niemal obowiązek zwiedzającego. Które doświadczenie jest przyjemniejsze?

Właśnie tak przedstawia się różnica między „tradycyjną” a interaktywną, multimedialną prezentacją Twojej firmy dla jej odbiorcy.

ROLA MULTIMEDIALNYCH PREZENTACJI W BIZNESIE

Niezależnie w jaki sposób przedstawiasz swoje projekty/ofertę klientom czy kontrahentom, zawsze możesz zrobić to tak, by miast ich zanudzić, zaangażować ich i zachęcić. Wybierając formę prezentacji multimedialnej właśnie!

Wolisz przesyłać pliki mailem, by kontrahenci mogli je odczytać w dogodnym dla siebie czasie czy osobiście je zreferować? Tak czy inaczej łatwiej będzie Ci oddziaływać na odbiorców, jeśli nie będą znużeni i zobaczą coś nowego. Coś, co się rusza, oddziaływuje na inne zmysły niż tylko wzrok, coś, z czym można wejść w interakcję. Wszyscy jesteśmy w głębi dziećmi i lubimy odpowiednią rozrywkę, nawet przy okazji służbowych spotkań. Często „opakowanie” okazuje się być ważniejszym od wnętrza. Tak bywa też z biznesowymi prezentacjami i ich formą i contentem.

NA CZYM POLEGA TWORZENIE INTERAKTYWNYCH PREZENTACJI?

W zależności od przedmiotu prezentacji, należy podjąć różne działania. Przede wszystkim jej charakter musi współgrać ze strategią całej firmy/marki, z jej językiem graficznym, kodem kolorystycznym itp. Dlatego też całość wymaga wcześniej odpowiedniego podejścia strategicznego i dopasowania koncepcji kreatywnych do pożądanego wizerunku przedsiębiorstwa. Dalej to magia wykorzystania stworzonego m.in. przez ADOBE oprogramowania i umiejętności naszego zespołu motion graphic design.

SKĄD WZIĄĆ TAKĄ PREZENTACJĘ?

Polecamy oczywiście swoje usługi. Skontaktuj się z nami, by przekonać się, jak tworzymy prezentacje interaktywne. Poznań, Warszawa, Wrocław, Gdańsk… Nie ma znaczenia, skąd jesteś. Możemy współdziałać online!

CZY NA PEWNO WARTO?

Nie uciekniemy przed rozwojem technologii i rozbudzanych przez to apetytów odbiorców prezentacji Twojej firmy. Skorzystajmy więc z tego, co ta technologia nam daje. A daje nam możliwość zrobienia użytku z interaktywnych prezentacji multimedialnych!

Więcej?
Skontaktuj się z nami lub sprawdź nasze realizacje