27/06/2018

Pomarańcza w raporcie Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2018.

Piszą o nas – i to dobrze! Pomarańcza w raporcie Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2018.

Podobno nie wypada się chwalić, ale robią to za nas inni – my tylko przytaczamy wyniki badań. Według sondażu, w którym udział wzięli nasi klienci, stale rośnie zadowolenie rynku z naszych usług.

Kluczowym dla nas aspektem jest znaczny wzrost oceny w kategorii widocznego bezpośredniego związku między działaniami agencji i wysokością sprzedaży. Jednak nie tylko aspekty ekonomiczne mają znaczenie – nasze wysiłki zostały docenione także w kontekście m.in. kreacji i produkcji, zrozumienia briefu czy wsparcia klienta przy rozwiązywaniu problemów marketingowych.

Co dla nas ważne, zwrócono też uwagę na rozwój naszej oferty digital. Za podsumowanie badania niech posłuży może cytat: „agencja poprawiła większość wyników i są one teraz zbliżone do średniej dla agencji niesieciowych; klienci zwrócili uwagę na znaczną poprawę wsparcia technologicznego w działaniach online”.

Zachęcamy więc oczywiście do lektury całego raportu. To naprawdę budujące, że po raz kolejny nasze oceny w oczach klientów rosną.