Amica

Broszura Wizerunkowo-produktowa

Kolejna z naszych realizacji dla Amica. Tym razem przygotowaliśmy broszurę o dość wyspecjalizowanym profilu – przeznaczoną do dystrybucji w studiach mebli kuchennych.
Z założenia miał to być materiał wizerunkowy, prezentujący produkty AGD z asortymentu marki w różnych kuchennych aranżacjach.

Szczególne miejsce dystrybucji wymagało szczególnego skupienia na warstwie wizualnej i nadania całości odpowiednio lajfstajlowego wydźwięku. Należały do nas m.in. opracowanie konceptu broszury, jej projekt czy dobór i obróbka fotografii.

W treść udało nam się jednak wpleść także informacje stricte produktowe – w odpowiednio nieinwazyjny sposób. Techniczne opisy cech sprzętów przedstawiliśmy „po ludzku”, przy tworzeniu treści używając trafiającego do klienta końcowego języka – i skupiając się na ukazaniu konkretnych korzyści dla użytkownika z wykorzystania funkcji produktów w codziennych, rodzinnych sytuacjach.

Jest nam niezmiernie miło z faktu, że cały czas możemy współtworzyć nową odsłonę komunikacji B2C Amica. Jeden projekt dla marki pociąga za sobą następny, a to świadczy o zaufaniu klienta wobec nas.