Amica

Linia opakowań małego AGD

Oto nasze nowe dzieło: kreacja nowej linii opakowań małego AGD dla marki Amica!

Opakowanie ma sprzedawać – wyróżniać się i przyciągać uwagę. A że półki sklepowe kategorii małego AGD są bardzo jednolite i większość producentów posługuje się tymi samymi kodami kolorystycznymi, przełamaliśmy eksploatowane schematy, sięgając po nieco bardziej odważne rozwiązania.

Nowoczesny layout (proste formy, plamy kolorystyczne i odpowiednia typografia z doborem fontów) podkreśla właściwą dla kategorii stylistykę „domowego high-tech”, co oddaje innowacyjność i skuteczność produktów. A przede wszystkim współgra z ideą marki Amica, która „ułatwia codzienne obowiązki”.

Budowanie przewagi konkurencyjnej oparliśmy o odpowiednie wyróżnienie benefitów produktu – stąd wyraźne i spójne hasła, ikony i lajfstajlowe zdjęcia, co stanowi oś projektu, ułatwia oraz przyspiesza zrozumienie komunikatu. A to wszystko wraz z wyrazistą kodyfikacją kolorystyczną buduje rozpoznawalny dla całej linii kontekst.